MTÜ Ida-Virumaa Autokool
Языковые курсы


Подробности выбранного курса обучения

 

Обучающая фирма: MTÜ IDA-VIRUMAA KOOLITUS

Регистрационный номер: 80050271

Э-почта: ivkoolitus@gmail.com


Название учебной программы : Курс эстонского языка с подготовкой к сдаче экзамена на уровень В1


Цена(содержит НСО) : 1625

 


Uus maksumus osaleja kohta alates 02.2024 (hinnad sisaldavad käibemaksu): grupp (4-10 in) 200 ak.t :10,60 + 35 õpik/töövihik - 1625 EUR

Õppekavarühmad Keeleõpe
Õppetöö toimub vene ja eesti keele baasil. Sihtrühm: Keskkooli õpilased, üliõpilased, täiskasvanud õppijad. Õpperühma suurus on tavaliselt 8–10 inimest. (Projektis vastavalt projekti tingimustele).Õppekava koostamisel oleme järginud Keeleseaduse Lisas 1 sätestatud B1 keeleoskustaseme kirjeldust ning Euroopa Keelemapi B1-taseme keeleoskuse kirjeldust „Iseseisev keelekasutaja. B1-taseme eesti keele oskus“.

Õpiväljundid: Koolituse lõpuks õppija

  • Mõistab kõike olulist endale tuttaval teemal, nagu töö, vaba aeg jne;
  • Koostab lihtsat teksti tuttaval või enda jaoks huvipakkuval teemal;
  • Kirjeldab kogemusi, sündmusi, unistusi ja eesmärke ning lühidalt põhjendab ja selgitab oma seisukohti ja plaane;
  • Mõistab igapäevaelus (tööl, koolis, vabal ajal) regulaarselt korduvate teemade peamist mõtet ja olulisemaid üksikasju;
  • Suudab üldjoontes jälgida lühikest otsesõnalist juttu tuttaval teemal, kui kõneldakse kirjakeeles ja hääldus on selge;
  • Mõistab olulisemat ka pikemast kirjakeelsest jutust, kui räägitakse tavapärasest aeglasemalt. Paremaks mõistmiseks vajab ajuti kordamist või üleküsimuse võimalust;

    Koolituse eesmärgid B1-taseme keeleoskuse omandamine vastavalt keeleseaduse Lisas 1 sätestatud keeleoskustaseme B1 kirjeldusele, Euroopa Keelemapi B1-taseme keeleoskuse kirjeldusele „Iseseisev keelekasutaja. B1-taseme eesti keele oskus“ ning eesti keele B1-taseme eksami sooritamiseks ettevalmistamine.

    Koolituse tulemusel õppija omab ettevalmistust B1-taseme eksami sooritamiseks. B1-taseme õpieesmärk on saavutada igakülgne iseseisvaks toimetulekuks vajalik eesti keele oskus. Luua eeldused keeleoskuse edenemiseks B1-tasemele. Suhtluspädevuse saavutamine, osaoskuste (lugemine, rääkimine, kuulamine, kirjutamine) arendamine, emakeelekõnelejaga sarnase keeleoskuse saavutamine.

    Õppemeetodid B1-taseme õpe tugineb kommunikatiivsele keeleõppemeetodile, arendades integreeritult kõiki osaoskusi. Tähtsal kohal koostöös õppimine (paari- ja rühmatöö) ja võimalikult autentsed keeleõppetegevused. Samaaegselt keeleteadmistega arendatakse ka õppijate kultuuriteadlikkust. Õppe planeerimisel lähtutakse B1-taseme eripärast ja arvestatakse õppijate vajadusi. Lisaks õpiku materjalile kasutatakse autentseid materjale (ajalehed, ajakirjad, autentsed intervjuud, linnaplaanid, reklaamlehed jms). Autentsetest keeleõppetegevustest on olulisel kohal õppijate isiklike kogemuste jagamine. Suhtlusmängud (rolli- jne) võimaldavad läbi mängida tegelikus elus ettetulevaid situatsioone ja arendada neis toimetulekuks vajalikke oskusi. Kasutatakse tasemekohaseid arutlus- ja probleemülesandeid. Õppijate keeleoskuse arengu toetamiseks kasutatakse Euroopa keelemapi kontroll-lehti www.keelemapp.ee, mille abil õppijad hindavad oma keeleoskust ja seavad isiklikke eesmärke eesti keele õppeks. Iseseisev töö: Iseseisva töö eesmärk on kinnistada õpitut, valmistuda uue teema käsitlemiseks, arendada avastuslike ja iseseisva töö oskusi. Iseseisva tööna valmivad teemakohased suulised esitlused ja teemakirjutised. Samuti loetakse iseseisvalt teemakohaseid tekste (lühikesed jutustused, faktiteavet edastavad lihtsamad tekstid jms). Iseseisvat õpet toetab veebipõhine interaktiivne keeleõpe. Õppijad saavad tagasisidet iseseisvate tööde kohta nii õpetajalt kui ka kaasõppijatelt (vastastikhindamine).

    Õpingute alustamise tingimused B1-tasemel kursustel osalemiseks on eelduseks A2-tasemel keeleoskus. Peab olema sooritatud koolitusfirmasisene test, milles kontrollitakse kõiki nelja osaoskust ning läbitud vestlus. Testi ning vestluse põhjal hindame kohapeal õpilase vastavust A2-tasemele.

Õppe kogumaht sealhulgas auditoorse ja iseseisva töö osakaal
Õppe kogumaht 200 tundi, millest auditoorse töö osakaal on 150 tundi ja iseseisva töö osakaal 50 tundi. Iseseisva töö käigus omandatakse sõnavara, kinnistatakse auditoorse töö käigus õpitut, kasutatakse elava keelekeskkonna võimalusi keeleoskuse arendamiseks. Kasutusel on suhtlus- ja arutlusülesanded, probleemülesanded, rollimängud, infolüngaga ülesanded, paaris- ja rühmatöö, ajurünnak, väitlus, loovülesanded. Õppija kuulab audiomaterjale, teeb teste, kirjutab etteantud teemal. Koolitus toimub 2 x 3 korda nädalas 2–3 akadeemilist tundi korraga ning kestab vastavalt 4–7 kuud.

    http://www.ut.ee/keeleweb2/kursused/teemad-ja-ülesanded-b1-tasemele, http://www.kutsekeel.ee/, http://web.meis.ee/testest/ tasemetestide keskkond.

    Õppe sisu

  1. Endast ja teistest rääkimine. Põhjalik enda ja teiste tutvustus, kasutades tiitleid. Pere ja suguvõsa tavad.Perekonna koosseis. Hariduse, elukutse, ameti, huvivaldkondade tutvustus.
  2. Haridus. Haridusasutused, kirjalik ja suuline info. Haridus- ja kooliportaal. Õpetatavad ained, probleemid.
  3. Elukutse, amet, töö. Elukutsevalik, minu tööpäev ja juhtum tööl.Tööpakkumiskuulutused,tööotsimiskuulutused, intervjuu, CV kirjutamine, küsimused töö ja töötingimuste kohta. Ülemus, töötajad, töökohustused. Oma asutuse ja töökollektiivi tutvustus. Töötukassa.
  4. Eluase ja kodu. Hooldustööd, majapidamine, elamistingimused.
  5. Igapäevaelu, kodu ja kodukoht. Pere elu kodus, tööl ja koolis (lasteaias). Igapäevaelu, kodu ja kodukoha kirjeldamine. Minu päev, külalised.
  6. Toitlustamine. Söögikoha menüü, köögi(tüübi) jms eripära, roogade valmistusviis. Jookide ning roogade valik, roogade sisaldus ja valmistusviis, arve sisu. Tellimus, üritused, menüü, erisoovide jms.
  7. Tervis, enesetunne ja tervishoid. Patsient, tervishoiutöötaja, raviteenused ja ravimid. Isiklik hügieen. Maksmistingimused ja kindlustuskatte, ravimid, info sildid, teated.
  8. Vaba aeg ja ajaviide. Vaba aja sisustamine (ja võimalused), tervislikud harrastused. Kultuuri-, lõbustus- ja spordiasutused, kultuuri- ja spordiüritused, harrastused, huvid ja meelelahutus ametlikud vastuvõtud ja külaskäik, meedia. Infootsingud, veebisuhtlus, kultuurihuvid, juhendid, kavalehed, üritused.
  9. Transport ja reisimine, vaatamisväärsused. Transpordi ja reisimisega seotud valdkonnad, reisi- ja veoteenused. Info ja soovitused reiside ja matkade kohta. Sõidupiletid, teenuse broneerimine, tee juhatamine. Reisielamus või reisikirjad. Liiklus, töö- ja turismireisid. Juhised, info
  10. Keskkond, kohad, loodus, ilm. Minu kodukoht, asukoht, tee juhatamine. Info maakaardilt, vaatamisväärsused, loomad, linnud, ilm, ilmateade, info piirkonna, asula, koha, loodusobjekti kohta, keskkonnakaitse, ilmaolud.
  11. Kultuur ja keeled. Teave kultuurisündmuste, esinejate jms kohta. Aeg, koht, pileti hind, esinejad,erinevad kultuurid ja keeled.
  12. Olmeteenused ja kaubandus, teenindus. Postiteenused, pangateenused, kindlustus, juuksur ja iluteenused, kingsepp, keemiline puhastus, pesumaja, poed, kaubanduskeskused side- ja infoteenused. Reklaam. Side- ja infoteenused, soodustused, asutuse lahtioleku ajad jms. Maksmisviis ja maksetingimused. Kaup, teenus, klient, klienditeenindaja
  13. Inimene, suhted ühiskonnas. Sõber või sõpruskond, rühmitus, organisatsioon. Meeldejäävad sündmused.

Õppekeskkond: Auditoorium või online õpe. Õppekava teoreetiline osa viiakse läbi koolituskeskuse auditooriumis või veebikeskkonnas Zoom, Skipy. Ruumid ja varustus vastavad tehnilise ohutuse ning sanitaar- ja hügieeninõuetele, samuti tuleohutuse ja elektriohutuse nõuetele. Zoomis / Skipys osalemiseks on vajalik arvuti, nutitelefoni või tahvelarvuti ja püsiva internetiühenduse olemasolu.

Õppeklassid asuvad Narva mnt. 40, Jõhvi, Kalevi tn.19 Kohtla-Järve ja Hariduse 1A, Sillamäe 1. korrusel. Koolituskeskus asub bussijaama läheduses (3-5 min kõndides), vahetus läheduses asub tasuta parkla autodele.

    Õppematerjalide loend

  • Mare Kitsnik „ Eesti keele õpik B1, B2“ 2012
  • Inga Mangus, Merge Simmul „Tere taas!“ 2015
  • Pesti, M., Ahi, H. „E nagu Eesti. Eesti keele õpik algajatele A1+A2+B1“. Tallinn: Kiri-Mari Kirjastus, 2015
  • Eesti keele Põhisõnavara sõnastik, Eesti Keele Instituut. Eesti Keele Sihtasutus (2014 ).
  • EKKR 2007 = Mati Erelt, Tiiu Erelt, Kristiina Ross. Eesti keele käsiraamat. Tallinn: Eesti Keele sihtasutus.
  • Hausenberg, Anu-Reet, Marju Ilves, Annekatrin Kaivapalu, Krista Kerge, Katrin Kern, Mare Kitsnik, Ingrid Krall,Karin Rummo, Tiina Rüütmaa (2008). Iseseisev keelekasutaja. B1- ja B2-taseme eesti keele oskus. Tallinn: REKK.
  • Bašurov, Vladimir (2008). Eesti-vene ja vene-eesti väike vormiõpetussõnastik (VVÕS) vanemale astmele ja täiskasvanule. Tallinn.
  • Saarso, Kristi (2000). Sõnavara õpetamine. Keeleõpetaja metoodikavihik. Tallinn: TEA Kirjastus.
  • Pool, Raili (2006). Eesti keele sihitise ja rektsiooni harjutusi. Tartu: TÜ Kirjastus.
  • Kerge, Krista (2006). Ametlik viisakus ja kultuur. – Õiguskeel 2, 3–8

E-õppe keskkond:

Iseseisva töö üheks osaks on ka õppematerjalide kuulamine e-õppe keskkond http://portaal.eki.ee/.

Eesti keele tasemeeksamid: https://harno.ee/

Hindamismeetod ja hindamiskriteeriumid

1. Hindamismeetod: Kirjalik testmis hõlmab kuulamist ja lugemist

1. Hindamiskriteeriumid:

  • endast kirjutatud jutus onkasutatud õiged vormid ja upitud sõnavara
  • test hõlmab kõiki teemasid sh grammatilisi

KIRJUTAMINE: oskab koostadaerinevates allikates pärineva info põhjal kokkuvõtte. Kirjeldab sündmust. Oskab kirjalikult vahendada sündmusi, kogemusi, tundeid. Kirjutab lühikirjandi upitud teemadel. Oma mõtete või arvamuste esitamisel võib olla keelelisi ebatäpsusi, mis ei takista kirjutatu mõista.

LUGEMINE: Loeb ja mõistab mõneleheküljelisi tekste erinevatel teemadel. Pikemast arutlevat laadi tekstist suudab leida vajalikku infot. Kasutab näiteks üldlugemise, valiklugemise jne strateegiad. Osaliselt teksti nüansid, detailid võivad jääda selgusetuks.

KUULAMINE: Saab kuuldust aru, taipab üldsõnumid kui ka üksikasju. Räägib üldlevinud teemadel, kõne on selge ja üldkeelne.

2. Hindamismeetod: Suuline vestlus, rääkimine

2. Hindamiskriteeriumid:

  • Õppija räägib lihtsamate lausetega vastavalt õpitud teemadele ja õpeväljunditele
  • Õppija vastab arusaadavalt vestluse käigus esitatud küsimustele

RÄÄKIMINE: oskab edasi anda sisu ning kirjeldada oma muljed. Tuleb toime tüüpiliste suhtlusolukordadega. Kasutab põhisõnavara, erinevaid väljendid õigesti. Keeruliste lausestruktuuride kasutamisel võib esineda vigu. Väljendab ennast suhteliselt vabalt, küsib abi. Hääldus on selge, intonatsiooni- ja rõhuvead ei häiri suhtlust.

Eksam on edukalt sooritatud, kui vähemalt 70% vastuseid on õiged.

  • 91% – 100% õigeid vastuseid – „5“ (suurepärane);
  • 81% – 90% õigeid vastuseid – „4“ (hea);
  • 70% – 80% õigeid vastuseid – „3“ (rahuldav).

    Väljastavad dokumendid Õpiväljundid omandanud ning hindamise läbinud koolitatavale väljastatakse tunnistus. Hindamisel mitteosalenud või hindamist mitteläbinud koolitatavale väljastatakse tõend koolituselosaletud mahu ja läbitud teemade kohta.

    Lektori kvalifikatsioon: Kursuse viivad läbi eesti keele kui võõrkeele õpetajad ning pikaajalise töökogemusega kõrgharidusega spetsialistid.

    Lektorid: https://ivkoolitus.ee/teachers.php

 




ИНФОРМАЦИЯ

О нас
MTÜ Ida-Virumaa Koolitus
Reg. nr. 80050271
Ida-Virumaa Autokool OÜ
Reg. nr. 10518040
SWEDBANK а/а EE162200001120022433

Время работы:
с 10 до 17, Пн.-Пт.

АДРЕС
Narva mnt. 40, 41536, Jõhvi
ivkoolitus@gmail.com
+(372) 33 52 154
+(372) 56 624 640
+(372) 55 500 692
+(372) 53 232 586
© MTÜ Ida-Virumaa Koolitus